Ορέστεια
-
Προβολή αρχείουΤύπος ΜΙΜΕ:image/jpeg
-
Προβολή αρχείουΤύπος ΜΙΜΕ:application/pdf
ΦΒ2010-7-26.pdf
Δείτε όλες τις φωτογραφίες του τεκμηρίου:
http://dspace.dimosbyrona.gr/fv/20100726/Τοποθεσία
Θέατρο Βράχων “Μελίνα Μερκούρη”Χρονολογία/Ημερομηνία
2010Ημερομηνία Διεξαγωγής
26 Ιουλίου 2010Σύνοψη
Σημείωμα του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΠΑΤΡΑΣ
<・<・... Αναλαμβάνοντας την Καλλιτεχνική Διεύθυνση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΠΑΤΡΑΣ, δεν θα μπορούσα
να μην ξεκινήσω τον προγραμματισμό της θητείας μου, με αυτό το κορυφαίο είδος
θεατρικής έκφρασης όλων των εποχών. Και δεν θα μπορούσα να κάνω άλλη επιλογή, από
την μόνη σωζόμενη τριλογία του μέγιστου των ποιητών Αισχύλου, την ΟΡΕΣΤΕΙΑ....
.. .Δεν θα έπαιρνα μια τέτοια απόφαση εάν δεν υπήρχε ένας πολυδιάστατος καλλιτέχνης
- δημιουργός, με τον οποίο συνεργάζομαι εδώ και μερικά χρόνια. Ο Λουκάς Θάνος. Σκηνοθέτης,
Χορογράφος και Μουσικός, ο οποίος για μια δεκαετία ερευνά και εφαρμόζει μια
σύγχρονη μέθοδο προσέγγισης του Αισχύλειου έργου κυρίως...
...Το αποτέλεσμα είναι, η πυκνότητα της παράστασης να μην ξεπερνάει αυστηρά τις δυό-
μιση ώρες, χωρίς να στερείται καθόλου το μεγαλείο της≫. Γιάννης Βόγλης
Σημείωμα του Σκηνοθέτη
≪Η μετάβαση από τη Μητριαρχία στην Πατριαρχία που έγινε κάποτε, και η επιστροφή από
την Πατριαρχία στη Μήτρα που γίνεται τώρα, είναι το σημείο εκκίνησης της σκηνοθετικής
μου προσέγγισης της τριλογίας του Αισχύλου...
.. .Η μητριαρχική κοινωνία ήταν η κοινωνία που μόνο οι γυναίκες ήξεραν πως τα παιδιά ήταν
δικά τους. Η πατριαρχική κοινωνία είναι η κοινωνία που οι γυναίκες ξέρουν ότι τα παιδιά
είναι δικά τους, αλλά και οι δε άντρες έτσι πιστεύουν.
Και τώρα εμείς περνάμε τη μετάβαση από την πατριαρχία, όχι πάλι στη μητριαρχία, αλλά
προς τη Μήτρα. Ο αριθμός του παγκόσμιου αποθέματος σε σπερματοζωάρια χρόνο με το
χρόνο μειώνεται με γεωμετρική πρόοδο. Η γυναίκα συλλαμβάνει και χωρίς ερωτική πράξη,
στο εργαστήριο. Ο άντρας πια δεν είναι αναγκαίος. Μόνο το σπέρμα.
Ο ποιητής των ποιητών Αισχύλος καταφέρνει να μένει πάντα επίκαιρος, ακόμα και στους
παράξενους ≪δύσκολους καιρούς μας≫. Λουκάς Θάνος
Μετάφραση – Σκηνοθεσία – Μουσική – Σκηνογραφία: Λουκάς Θάνος
Εκτέλεση φωτισμών: Νίκος Σωτηρόπουλος
Διανομή (με σειρά εμφάνισης): Κλυταιμνήστρα: Μαρία Κατσανδρή, Κήρυκας: Κωνσταντίνος Μάρκελλος, Αγαμέμνων: Γιάννης Βόγλης,
Κορυφαία: Καλλιόπη Σίμου, Κασσάνδρα: Ηλέκτρα Νικολούζου, Αίγισθος: Γιώργος Παπαπαύλου,
Ηλεκτρα: Πηνελόπη Σεργουνιώτη, Ορέστης: Χρηστός Θάνος, Απόλλων: Θανάσης Γεωργίου,
Αθηνά: Τζίνη Παπαδοπούλου,
Προφήτισσες -Τροφός: Στέλλα Ερμή, Ειρήνη Λαμπράκη, Ζωή Τούντα, Μυρτώ Αυγερινού, Μαρίνα Χατζή,
Μαρία Φλωράτου, Αλεξία Μπεζίκη, Κορυφαίοι: Κωνσταντίνος Καρβουνιάρης, Σίμος Πατιερίδης,
Πασχάλης Καρατζάς, Χρήστος Λάβνος, Γιωργής Τσαμπουράκης,
Φρουροί: Δαυίδ Μαλτέζε, Μιχάλης Αφολαγιάν, Ηλίας Κουνέλας
Συλλογές
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςdc.coverage.spatial | Θέατρο Βράχων “Μελίνα Μερκούρη” | el |
dc.coverage.temporal | 26 Ιουλίου 2010 | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-14T16:12:19Z | |
dc.date.available | 2015-01-14T16:12:19Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.other | Φεστιβάλ «Στη σκιά των βράχων» | |
dc.identifier.uri | http://dspace.dimosbyrona.gr/xmlui/handle/123456789/142 | |
dc.description.abstract | Σημείωμα του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΠΑΤΡΑΣ <・<・... Αναλαμβάνοντας την Καλλιτεχνική Διεύθυνση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΠΑΤΡΑΣ, δεν θα μπορούσα να μην ξεκινήσω τον προγραμματισμό της θητείας μου, με αυτό το κορυφαίο είδος θεατρικής έκφρασης όλων των εποχών. Και δεν θα μπορούσα να κάνω άλλη επιλογή, από την μόνη σωζόμενη τριλογία του μέγιστου των ποιητών Αισχύλου, την ΟΡΕΣΤΕΙΑ.... .. .Δεν θα έπαιρνα μια τέτοια απόφαση εάν δεν υπήρχε ένας πολυδιάστατος καλλιτέχνης - δημιουργός, με τον οποίο συνεργάζομαι εδώ και μερικά χρόνια. Ο Λουκάς Θάνος. Σκηνοθέτης, Χορογράφος και Μουσικός, ο οποίος για μια δεκαετία ερευνά και εφαρμόζει μια σύγχρονη μέθοδο προσέγγισης του Αισχύλειου έργου κυρίως... ...Το αποτέλεσμα είναι, η πυκνότητα της παράστασης να μην ξεπερνάει αυστηρά τις δυό- μιση ώρες, χωρίς να στερείται καθόλου το μεγαλείο της≫. Γιάννης Βόγλης | el |
dc.description.abstract | Σημείωμα του Σκηνοθέτη ≪Η μετάβαση από τη Μητριαρχία στην Πατριαρχία που έγινε κάποτε, και η επιστροφή από την Πατριαρχία στη Μήτρα που γίνεται τώρα, είναι το σημείο εκκίνησης της σκηνοθετικής μου προσέγγισης της τριλογίας του Αισχύλου... .. .Η μητριαρχική κοινωνία ήταν η κοινωνία που μόνο οι γυναίκες ήξεραν πως τα παιδιά ήταν δικά τους. Η πατριαρχική κοινωνία είναι η κοινωνία που οι γυναίκες ξέρουν ότι τα παιδιά είναι δικά τους, αλλά και οι δε άντρες έτσι πιστεύουν. Και τώρα εμείς περνάμε τη μετάβαση από την πατριαρχία, όχι πάλι στη μητριαρχία, αλλά προς τη Μήτρα. Ο αριθμός του παγκόσμιου αποθέματος σε σπερματοζωάρια χρόνο με το χρόνο μειώνεται με γεωμετρική πρόοδο. Η γυναίκα συλλαμβάνει και χωρίς ερωτική πράξη, στο εργαστήριο. Ο άντρας πια δεν είναι αναγκαίος. Μόνο το σπέρμα. Ο ποιητής των ποιητών Αισχύλος καταφέρνει να μένει πάντα επίκαιρος, ακόμα και στους παράξενους ≪δύσκολους καιρούς μας≫. Λουκάς Θάνος | el |
dc.relation.ispartof | 23ο Φεστιβάλ Βύρωνα “Στη σκιά των βράχων”, 2010 | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | |
dc.subject | Αισχύλος | el |
dc.subject | Θέατρο | el |
dc.subject | Τραγωδία | el |
dc.title | Ορέστεια | el |
dc.type | Εκδήλωση | el |
dc.title.other | Θεατρική παράσταση | el |
dc.type.genre | Θεατρική παράσταση | el |
dc.contributor.institution | Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα | el |
dc.contributor.artistic | Θάνος, Λουκάς | |
dc.contributor.artistic | Σωτηρόπουλος, Νίκος | |
dc.contributor.participant | Κατσανδρή, Μαρία | |
dc.contributor.participant | Μάρκελλος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.participant | Βόγλης, Γιάννης | |
dc.contributor.participant | Σίμου, Καλλιόπη | |
dc.contributor.participant | Νικολούζου, Ηλέκτρα | |
dc.contributor.participant | Παπαπαύλου, Γιώργος | |
dc.contributor.participant | Σεργουνιώτη, Πηνελόπη | |
dc.contributor.participant | Θάνος, Χρήστος | |
dc.contributor.participant | Γεωργίου, Θάνασης | |
dc.contributor.participant | Παπαδοπούλου, Τζίνη | |
dc.contributor.participant | Ερμή, Στέλλα | |
dc.contributor.participant | Λαμπράκη, Ειρήνη | |
dc.contributor.participant | Τούντα, Ζωή | |
dc.contributor.participant | Αυγερινού, Μυρτώ | |
dc.contributor.participant | Χατζηιωάννου, Μαρίνα | |
dc.contributor.participant | Φλωράτου, Μαρία | |
dc.contributor.participant | Μπεζίκη, Αλεξία | |
dc.contributor.participant | Καρβουνιάρης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.participant | Πατιερίδης, Σίμος | |
dc.contributor.participant | Καρατζάς, Πασχάλης | |
dc.contributor.participant | Λάβνος, Χρήστος | |
dc.contributor.participant | Τσαμπουράκης, Γιώργης | |
dc.contributor.participant | Μαλτεζέ, Δαυίδ | |
dc.contributor.participant | Αφολαγιάν, Μιχάλης | |
dc.contributor.participant | Κουνέλας, Ηλίας | |
dc.description.roleartistic | Μετάφραση – Σκηνοθεσία – Μουσική – Σκηνογραφία: Λουκάς Θάνος | |
dc.description.roleartistic | Εκτέλεση φωτισμών: Νίκος Σωτηρόπουλος | |
dc.description.roleparticipant | Διανομή (με σειρά εμφάνισης): Κλυταιμνήστρα: Μαρία Κατσανδρή, Κήρυκας: Κωνσταντίνος Μάρκελλος, Αγαμέμνων: Γιάννης Βόγλης, Κορυφαία: Καλλιόπη Σίμου, Κασσάνδρα: Ηλέκτρα Νικολούζου, Αίγισθος: Γιώργος Παπαπαύλου, Ηλεκτρα: Πηνελόπη Σεργουνιώτη, Ορέστης: Χρηστός Θάνος, Απόλλων: Θανάσης Γεωργίου, Αθηνά: Τζίνη Παπαδοπούλου, Προφήτισσες -Τροφός: Στέλλα Ερμή, Ειρήνη Λαμπράκη, Ζωή Τούντα, Μυρτώ Αυγερινού, Μαρίνα Χατζή, Μαρία Φλωράτου, Αλεξία Μπεζίκη, Κορυφαίοι: Κωνσταντίνος Καρβουνιάρης, Σίμος Πατιερίδης, Πασχάλης Καρατζάς, Χρήστος Λάβνος, Γιωργής Τσαμπουράκης, Φρουροί: Δαυίδ Μαλτέζε, Μιχάλης Αφολαγιάν, Ηλίας Κουνέλας | el |
dc.identifier.photourl | http://dspace.dimosbyrona.gr/fv/20100726/ | |
dc.contributor.corporate | ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας | el |