"Μήδεια" Μποστ
-
Show FileMIME type:image/jpeg
-
Show FileMIME type:application/pdf
FV1994-06-22-23.pdf
View all item's photos:
http://dspace.dimosbyrona.gr/fv/19940622/Location
Θέατρο Βράχων “Μελίνα Μερκούρη”Date
1994Date of Conduct
22 Ιουνίου 1994Summary
Είναι πραγματικά, ενδιαφέρον και, άλλοι, πιο ειδικοί από τον υπογράφοντα, θα 'πρεπε να ασχοληθούν με αυτό που κάνει τον Μποστ να γίνεται τόσο "εμπορικός", να συγκινεί, δηλαδή, όχι μόνο του λόγιους, αυτούς που καταλαβαίνουμε και διακρίνουν τους γλωσσικούς ακροβατισμούς του και την σαρκαστική του διάθεση με αυτό που θέλει να λέγεται ελληνική γλώσσα, αλλά και το πλατύ λαϊκό κοινό, εκείνο που συγχέει την γενική "του σάλωνος" με τα Σάλωνα κι όχι με το σαλόνι της Φαύστας.
Είναι ενδιαφέρον να εξετάσουμε το χιούμορ του, την κριτική του, τον αυτοσαρκασμό του, τη λύπη για τα τεκταινόμενα της εποχής μας, τη λατρεία του για την Ελλάδα, για τους μύθους της και την απομυθοποίησή τους, για τους άρχοντές της, που με τρυφερότητα διασύρει, για ό,τι τέλος πάντων αποτελεί την εποχή του. Και είναι ενδιαφέρον, γιατί θα καταλήξουμε σ' αυτό που πολύ εύστοχα διέκριναν μερικοί, ότι ο Μποστ είναι ο σύγχρονος Αριστοφάνης. Όπως εκείνος δεν άφηνε τίποτα όρθιο στην δική του εποχή, έτσι και ο Μποστ αρνείται να αποδεχθεί οτιδήποτε συμβαίνει στη σημερινή. Και αυτό που συνδέει και τους δυο, δεν είναι τίποτ' άλλο από την μεγάλη και άδολη αγάπη τους για την Ελλάδα. Γι' αυτή τη χώρα που, ως φαίνεται, τίποτα δεν πρόκειται να την αλλάξει προς το καλύτερο και που πάντα θα' χει ανάγκη από Αριστοφάνηδες για να την συνεφέρνουν και να της τραβούν τ' αυτί, κάθε στιγμή που παρεκτρέπεται.
Όταν τα κείμενα γίνονται κλασικά και διαχρονικά, τότε κάτι συνδέει τις εποχές μεταξύ τους, αφού οι σημερινές βρίσκουν ομοιότητες με τις χθεσινές και οι αυριανές δεν θα 'χουν να προσφέρουν τίποτα περισσότερο από το αναμάσημα των ίδιων και των ίδιων απαράδεκτων πράξεων...
Θανάσης Παπαγεωργίου
Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαγεωργίου
Μουσική: Βασίλης Δημητρίου
Σκηνικό - Κοστούμια: Μποστ
Χορογραφίες: Μαρία Αλβανού
Μουσική Διδασκαλία: Ολυμπία Κυριακάκη
Φωτισμοί: Θανάσης Παπαγεωργίου
Ζωγραφική Σκηνικού: Άρης Γεωργακόπουλος
Περούκες: Φίλιππος Καψάλης
Μηχ. Ήχου: Νίκος Παντελούς
Μοδίστρα: Γεωργία Φακιολά
Τροφός: Θανάσης Παπαγεωργίου, Καλόγρια: Αιμιλία Φουντούκη, Ψαράς: Γιάννης Αναστασάκης, Μήδεια: Λήδα Πρωτοψάλτη, Οιδίπους: Πάνος Βασιλειάδης, Αντιγόνη: Μαρία Αλβανού, Ευριπίδης: Δημοσθένης Παπαδόπουλος, Καλόγερος: Γιάννης Αναστασάκης, Ιάσων: Παύλος Ορκόπουλος, Εξάγγελος: Γιάννης Αναστασάκης
Κορυφαίες: Μαρία Αλβανού, Ελένη Κουλουριώτη, Αιμιλία Φουντούκη, Νίκη Χατζίδου
Χορός: Γιάννης Αναστασάκης, Ελπίδα Βιάννη, Δημοσθένης Παπαδόπουλος, Μίνα Λαμπροπούλου, Τάνια Χαντζάρα
Συμπλήρωμα χορού: Λένα Φραγκούλη, Ηλέκτρα Γεννατά, Βέρα Χατζηϊακώβου, Κατερίνα - Γαβριέλλα Γονέμπστερ, Αγγελική Σταθοπούλου
Collections
Metadata
Show full item recorddc.contributor.author | Μποσταντζόγλου, Χρύσανθος (Μποστ) | |
dc.coverage.spatial | Θέατρο Βράχων “Μελίνα Μερκούρη” | el |
dc.coverage.temporal | 22 Ιουνίου 1994 | el |
dc.date.accessioned | 2015-02-03T12:11:09Z | |
dc.date.available | 2015-02-03T12:11:09Z | |
dc.date.issued | 1994 | |
dc.identifier.other | Φεστιβάλ «Στη σκιά των βράχων» | |
dc.identifier.uri | http://dspace.dimosbyrona.gr/xmlui/handle/123456789/1942 | |
dc.description.abstract | Είναι πραγματικά, ενδιαφέρον και, άλλοι, πιο ειδικοί από τον υπογράφοντα, θα 'πρεπε να ασχοληθούν με αυτό που κάνει τον Μποστ να γίνεται τόσο "εμπορικός", να συγκινεί, δηλαδή, όχι μόνο του λόγιους, αυτούς που καταλαβαίνουμε και διακρίνουν τους γλωσσικούς ακροβατισμούς του και την σαρκαστική του διάθεση με αυτό που θέλει να λέγεται ελληνική γλώσσα, αλλά και το πλατύ λαϊκό κοινό, εκείνο που συγχέει την γενική "του σάλωνος" με τα Σάλωνα κι όχι με το σαλόνι της Φαύστας. Είναι ενδιαφέρον να εξετάσουμε το χιούμορ του, την κριτική του, τον αυτοσαρκασμό του, τη λύπη για τα τεκταινόμενα της εποχής μας, τη λατρεία του για την Ελλάδα, για τους μύθους της και την απομυθοποίησή τους, για τους άρχοντές της, που με τρυφερότητα διασύρει, για ό,τι τέλος πάντων αποτελεί την εποχή του. Και είναι ενδιαφέρον, γιατί θα καταλήξουμε σ' αυτό που πολύ εύστοχα διέκριναν μερικοί, ότι ο Μποστ είναι ο σύγχρονος Αριστοφάνης. Όπως εκείνος δεν άφηνε τίποτα όρθιο στην δική του εποχή, έτσι και ο Μποστ αρνείται να αποδεχθεί οτιδήποτε συμβαίνει στη σημερινή. Και αυτό που συνδέει και τους δυο, δεν είναι τίποτ' άλλο από την μεγάλη και άδολη αγάπη τους για την Ελλάδα. Γι' αυτή τη χώρα που, ως φαίνεται, τίποτα δεν πρόκειται να την αλλάξει προς το καλύτερο και που πάντα θα' χει ανάγκη από Αριστοφάνηδες για να την συνεφέρνουν και να της τραβούν τ' αυτί, κάθε στιγμή που παρεκτρέπεται. Όταν τα κείμενα γίνονται κλασικά και διαχρονικά, τότε κάτι συνδέει τις εποχές μεταξύ τους, αφού οι σημερινές βρίσκουν ομοιότητες με τις χθεσινές και οι αυριανές δεν θα 'χουν να προσφέρουν τίποτα περισσότερο από το αναμάσημα των ίδιων και των ίδιων απαράδεκτων πράξεων... Θανάσης Παπαγεωργίου | el |
dc.relation.ispartof | Φεστιβάλ Βύρωνα "Στη σκιά των βράχων", 1994 | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | |
dc.subject | Μποστ | el |
dc.subject | Θέατρο | el |
dc.title | "Μήδεια" Μποστ | el |
dc.type | Εκδήλωση | el |
dc.type.genre | Θεατρική παράσταση | el |
dc.contributor.institution | Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα | el |
dc.contributor.artistic | Παπαγεωργίου, Θανάσης | |
dc.contributor.artistic | Δημητρίου, Βασίλης | |
dc.contributor.artistic | Μποσταντζόγλου, Χρύσανθος (Μποστ) | |
dc.contributor.artistic | Αλβανού, Μαρία | |
dc.contributor.artistic | Κυριακάκη, Ολυμπία | |
dc.contributor.artistic | Γεωργακόπουλος, Άρης | |
dc.contributor.artistic | Καψάλης, Φίλιππος | |
dc.contributor.artistic | Παντελούς, Νίκος | |
dc.contributor.artistic | Φακιολά, Γεωργία | |
dc.contributor.participant | Παπαγεωργίου, Θανάσης | |
dc.contributor.participant | Φουντούκη, Αιμιλία | |
dc.contributor.participant | Αναστασάκης, Γιάννης | |
dc.contributor.participant | Πρωτοψάλτη, Λήδα | |
dc.contributor.participant | Βασιλειάδης, Πάνος | |
dc.contributor.participant | Αλβανού, Μαρία | |
dc.contributor.participant | Παπαδόπουλος, Δημοσθένης | |
dc.contributor.participant | Ορκόπουλος, Παύλος | |
dc.contributor.participant | Αλβανού, Μαρία | |
dc.contributor.participant | Κουλουριώτη, Ελένη | |
dc.contributor.participant | Χατζίδου, Νίκη | |
dc.description.roleartistic | Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαγεωργίου | el |
dc.description.roleartistic | Μουσική: Βασίλης Δημητρίου | el |
dc.description.roleartistic | Σκηνικό - Κοστούμια: Μποστ | el |
dc.description.roleartistic | Χορογραφίες: Μαρία Αλβανού | el |
dc.description.roleartistic | Μουσική Διδασκαλία: Ολυμπία Κυριακάκη | el |
dc.description.roleartistic | Φωτισμοί: Θανάσης Παπαγεωργίου | el |
dc.description.roleartistic | Ζωγραφική Σκηνικού: Άρης Γεωργακόπουλος | el |
dc.description.roleartistic | Περούκες: Φίλιππος Καψάλης | el |
dc.description.roleartistic | Μηχ. Ήχου: Νίκος Παντελούς | el |
dc.description.roleartistic | Μοδίστρα: Γεωργία Φακιολά | el |
dc.description.roleparticipant | Τροφός: Θανάσης Παπαγεωργίου, Καλόγρια: Αιμιλία Φουντούκη, Ψαράς: Γιάννης Αναστασάκης, Μήδεια: Λήδα Πρωτοψάλτη, Οιδίπους: Πάνος Βασιλειάδης, Αντιγόνη: Μαρία Αλβανού, Ευριπίδης: Δημοσθένης Παπαδόπουλος, Καλόγερος: Γιάννης Αναστασάκης, Ιάσων: Παύλος Ορκόπουλος, Εξάγγελος: Γιάννης Αναστασάκης | el |
dc.description.roleparticipant | Κορυφαίες: Μαρία Αλβανού, Ελένη Κουλουριώτη, Αιμιλία Φουντούκη, Νίκη Χατζίδου | el |
dc.description.roleparticipant | Χορός: Γιάννης Αναστασάκης, Ελπίδα Βιάννη, Δημοσθένης Παπαδόπουλος, Μίνα Λαμπροπούλου, Τάνια Χαντζάρα | el |
dc.description.roleparticipant | Συμπλήρωμα χορού: Λένα Φραγκούλη, Ηλέκτρα Γεννατά, Βέρα Χατζηϊακώβου, Κατερίνα - Γαβριέλλα Γονέμπστερ, Αγγελική Σταθοπούλου | el |
dc.identifier.photourl | http://dspace.dimosbyrona.gr/fv/19940622/ | |
dc.contributor.corporate | Θέατρο "Στοά" | el |