Χάρις Αλεξίου – Μανώλης Φάμελλος
-
Προβολή αρχείουΤύπος ΜΙΜΕ:image/jpeg
-
Προβολή αρχείουΤύπος ΜΙΜΕ:application/pdf
FV2004-07-05.pdf
Τοποθεσία
Θέατρο Βράχων “Μελίνα Μερκούρη”Χρονολογία/Ημερομηνία
2004Ημερομηνία Διεξαγωγής
5 Ιουλίου 2004Σύνοψη
ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ: Η Χάρις Αλεξίου εμφανίστηκε στο μουσικό
στερέωμα στις αρχές της δεκαετίας του ’70
και από τα πρώτα της βήματα μέχρι σήμερα, η
διαδρομή της υπήρξε γόνιμη και επιτυχημένη,
καθιστώντας την αξία κλασική στη σύγχρονη μουσική πραγματικότητα της Ελλάδας. Έχει ηχογραφήσει πάνω
από 30 δίσκους, συμμετείχε σε δίσκους
καταξιωμένων αλλά και νεότερων δημιουργών και έχει
συνεργαστεί με νέους καλλιτέχνες, εκφράζοντας έτσι
πολύπλευρες μουσικές αναζητήσεις της.
Πρώτο σημαντικό σταθμό στη δισκογραφία της
αποτέλεσε η συμμετοχή της το 1972 στον δίσκο
"ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ" των Απόστολου Καλδάρα και Πυθαγόρα
με τον Γιώργο Νταλάρα. Μουσικό έργο ιστορικής
αξίας που τη δεκαετία του ’70 υπήρχε σε κάθε
ελληνική δισκοθήκη, σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων και
αυτονόητα εντάχτηκε στις "100 Μεγαλύτερες
Ηχογραφήσεις του Αιώνα" της ΜΙΝΟΣ-ΕΜΙ.
Το 1973-74 συμμετέχει στον δίσκο "ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΗΛΙΕ" των Μάνου Λοΐζου και Δημήτρη Χριστοδούλου,
στον "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ" των Απόστολου
Καλδάρα και Λεύτερη Παπαδόπουλου, στην "ΟΔΟ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ" των Γιάννη Σπανού και Λεύτερη
Παπαδόπουλου.
Το 1975 ηχογραφεί τον πρώτο της προσωπικό δίσκο, τα "12 ΛΑΪΚΑ
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ", με την "Δημητρούλα" να κατακτά τις προτιμήσεις του
κοινού.
Η περίοδος αυτή συμπίπτει με τη μεταπολίτευση και βρίσκει την
Χάρις Αλεξίου να τραγουδά μπαλάντες, λαϊκά και έντεχνα, δημοτικά και
ρεμπέτικα, ενώ εμφανίζεται σε μπουάτ της Πλάκας, ανοίγοντας το
δρόμο σε ένα νέο τρόπο παρουσίασης τραγουδιών, τελείως διαφορετικό
από τη συμβατική λογική των νυχτερινών κέντρων.
Το 1979 ηχογραφεί "ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ" των Λοΐζου και
Ρασούλη, το 1980 τραγουδά με τη Δήμητρα Γαλάνη "ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ
ΧΘΕΣΙΝΗΣ ΜΕΡΑΣ", το 1983 "ΤΑ ΤΣΙΛΙΚΑ", το 1986 συνεργάζεται με τον
Θ. Μικρούτσικο στο δίσκο "Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΖΑΛΗ". Το 1987 ανατέλλει ο
ΣΕΙΡΙΟΣ και ο Μάνος Χατζιδάκις την καλεί να δώσει ένα ρεσιτάλ με
ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, τη σκηνοθετεί και στη συνέχεια διευθύνει τη
δουλειά αυτή στο στούντιο. Η δεκαετία του ’90 ανοίγει με τη δεύτερη
δισκογραφική της συνεργασία με το Θ. Μικρούτσικο, στο άλμπουμ
"ΚΡΑΤΑΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΗ Η ΚΟΛΟΝΙΑ" και στίχους της Λ. Νικολακοπούλου. Είναι τότε που διοργανώνεται στο στάδιο Ειρήνης
και Φιλίας η συναυλία - γιορτή για τα 20 χρόνια της στο τραγούδι και
καταγράφεται σαν μια από τις σημαντικότερες συναυλίες της δεκαετίας.
Το 1991 ηχογραφεί το δίσκο με τίτλο "Η ΑΛΕ-ΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΧΑΤΖΗ",
ενώ όλο αυτό το διάστημα εμφανίζεται σε συναυλίες στην Ελλάδα και
στο εξωτερικό. Το 1992, χρονιά που εμφανίζεται στο ΡΟΔΟΝ, ηχογραφεί
το "ΔΙ' ΕΥΧΩΝ" των Ν. Αντύπα και Λ. Νικολακοπούλου το οποίο
κυκλοφορεί στο εξωτερικό και σημειώνει τεράστια επιτυχία. Το 1994
ακολουθεί το "ΕΙ!" των Αντύπα, Παπαδόπουλου, Δαβαράκη, το 1995 η
"ΟΔΟΣ ΝΕΦΕΛΗΣ", που περιλαμβάνει αποκλειστικά τραγούδια γραμμένα
από την ίδια την Χαρούλα, το 1996 το "ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ", το
1997 το "ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ". Η αστείρευτη έμπνευσή της μας δίνει
το 1998 το δεύτερο δίσκο με τραγούδια γραμμένα από την ίδια που είναι
"ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ".
Τον Σεπτέμβριο του 2000 ερμηνεύει αγαπημένα της τραγούδια μόνο
με πιάνο και φωνή, στο δίσκο "ΨΙΘΥΡΟΙ", και την ίδια χρονιά ιδρύει την
δική της δισκογραφική εταιρεία, την "ΕΣΤΙΑ", από την οποία τον
Δεκέμβριο κυκλοφορεί το άλμπουμ με τίτλο "ΠΑΡΑζΕΝΟ ΦΩΣ" όπου
ξανασυναντιέται με τους μεγάλους δημιουργούς που σηματοδότησαν
την πολύχρονη καριέρα της.
Το 2002 είναι μια ακόμη δημιουργική χρονιά. Εμφανίζεται στη νέα
μουσική σκηνή Cine Κεραμεικός. Μαζί της ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας και
νεώτεροι καλλιτέχνες. Κυκλοφορεί το Cine ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ UVE.
Τον Σεπτέμβριο του 2003 κυκλοφορεί η νέα δισκογραφική δουλειά
της Χάρις Αλεξίου με τίτλο "Ως την Ακρη του Ουρανού σου",
περιλαμβάνει 13 τραγούδια. Τέσσερα από αυτά έγραψε η ίδια.
Συμμετέχουν δημιουργοί όπως ο Αντώνης Βαρδής, ο Γιώργος
Θεοφάνους, ο Μανώλης Φάμελλος, οι "Εκείνος + Εκείνος”, ο Τάσος
Βογιατζής, ο Σόλωνας Αποστολάκης, ο Μάκης Σεβίλογλου, ο
Παναγιώτης Γιατράκος και η Σοφία Αργυροπούλου, ενώ δύο τραγούδια
μοιράζεται ερμηνευτικά με τον Γιάννη Κότσιρα και τον Φίλιππο Πλιάτσικα
από τους ΠΥΞ ΛΑΞ, αντίστοιχα. Πρόκειται για δουλειά που
χαρακτηρίζεται από ποικιλομορφία, καθώς συγκεντρώνει λαϊκά
ακούσματα, μπαλάντες αλλά και σύγχρονες δημιουργίες, συγκλίνοντας
όμως σε ενιαία ηχητική γραμμή.
Από την Ελλάδα ως την Αυστραλία, από τη Ρωσία ως την Αφρική, από
την Ευρώπη ως την Αμερική και την Ιαπωνία, η Χάρις Αλεξίου τραγουδά
και "ταξιδεύει" με τη φωνή της το αίσθημα του ελληνικού τραγουδιού. Η
ίδια άλλωστε, πιστεύει ότι το ελληνικό τραγούδι μέσα από τους ποιητές
και τους μουσουργούς του, την οδήγησε να αγαπήσει και να κατανοήσει
βαθύτερα τον πολιτισμό και την ιστορία του τόπου της.
ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΑΜΕΛΛΟΣ. Ο Μανώλης Φάμελλος γεννήθηκε στην Αθήνα, μεγάλωσε όμως
στη Θεσσαλονίκη. Συμμετείχε σε πολλά τοπικά συγκροτήματα
έως το 1993 οπότε και κυκλοφόρησε από το νεογέννητο τότε
δισκογραφικό τμήμα του Μύλου το πρώτο LP των "Ποδηλατών".
Ακολούθησαν άλλοι δύο δίσκοι, "Το Πάρκο των Σκύλων", "Μαύρη Αγάπη"
και πολλές συναυλίες, που έκαναν ιδιαίτερα γνωστό το συγκρότημα για
τον ξεχωριστό ηλεκτρακουστικό του ήχο. Διατηρώντας τον βασικό
πυρήνα των συνεργατών του ο Μανώλης Φάμελλος κυκλοφόρησε τον
πρώτο του προσωπικό του δίσκο "Καθώς Μικραίνει η Μέρα" την Ανοιξη
του 1999 και τον αμέσως επόμενο χρόνο το "Η Ευτυχία Είναι Αυτό",
album που κατά γενική ομολογία θεωρήθηκε ένα από τα καλύτερα για το
2000.
Στο διάστημα 2000-01 δραστηριοποιείται στον ευρύτερο χώρο της
δισκογραφίας ως συνθέτης, παραγωγός αλλά και ενορχηστρωτής με την
ομάδα του, έχοντας συνεργαστεί ανάμεσα σε άλλους με τους Γ.
Νταλάρα και Ν. Πορτοκάλογλου αλλά και γνωστούς ξένους καλλιτέχνες
όπως οι Walkabouts και ο Mark Eitzel. Το Φθινόπωρο του 2001 ο Μανώλης Φάμελλος ξάφνιασε με την
παρουσίαση στο Γκάζι των Λυρικών του Μίκη Θεοδωράκη, σε ποίηση του
Τ. Λειβαδίτη, καθώς διασκεύασε και απέδωσε σε νέο κλίμα τον κύκλο
των τραγουδιών του συνθέτη.
Η συνεργασία με τον Μίκη Θεοδωράκη επαναλήφθηκε το καλοκαίρι
του 2002 με την ενορχήστρωση και παρουσίαση του έργου του
μουσικοσυνθέτη "Ο Ήλιος και ο Χρόνος", με ερμηνευτές τον Γιάννη
Κότσιρα και τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου.
Τον Φεβρουάριο του 2003 κυκλοφόρησε η τελευταία του
δισκογραφική δουλειά με τίτλο "Μια Πολιτεία στο Βυθό", αποτελούμενη
από δέκα τραγούδια, σε δύο από τα οποία συμμετέχουν ο Νίκος
Πορτοκάλογλου και η Δήμητρα Γαλάνη.
Τον Ιανουάριο του 2004 ολοκληρώνει την παραγωγή στον πρώτο
προσωπικό δίσκο του Στάθη Δρογώση, με τίτλο "Ο Χειμώνας Δε θα
’ρθει", στον οποίο συμμετέχει επίσης ως ενορχηστρωτής και συν-
Στιχουργός.
Λέξεις Κλειδιά
Ελληνική μουσική; Έλληνες καλλιτέχνες; ΣυναυλίεςΣυλλογές
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςdc.coverage.spatial | Θέατρο Βράχων “Μελίνα Μερκούρη” | el |
dc.coverage.temporal | 5 Ιουλίου 2004 | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-20T12:05:58Z | |
dc.date.available | 2015-01-20T12:05:58Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.other | Φεστιβάλ «Στη σκιά των βράχων» | |
dc.identifier.uri | http://dspace.dimosbyrona.gr/xmlui/handle/123456789/339 | |
dc.description | ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ: Η Χάρις Αλεξίου εμφανίστηκε στο μουσικό στερέωμα στις αρχές της δεκαετίας του ’70 και από τα πρώτα της βήματα μέχρι σήμερα, η διαδρομή της υπήρξε γόνιμη και επιτυχημένη, καθιστώντας την αξία κλασική στη σύγχρονη μουσική πραγματικότητα της Ελλάδας. Έχει ηχογραφήσει πάνω από 30 δίσκους, συμμετείχε σε δίσκους καταξιωμένων αλλά και νεότερων δημιουργών και έχει συνεργαστεί με νέους καλλιτέχνες, εκφράζοντας έτσι πολύπλευρες μουσικές αναζητήσεις της. Πρώτο σημαντικό σταθμό στη δισκογραφία της αποτέλεσε η συμμετοχή της το 1972 στον δίσκο "ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ" των Απόστολου Καλδάρα και Πυθαγόρα με τον Γιώργο Νταλάρα. Μουσικό έργο ιστορικής αξίας που τη δεκαετία του ’70 υπήρχε σε κάθε ελληνική δισκοθήκη, σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων και αυτονόητα εντάχτηκε στις "100 Μεγαλύτερες Ηχογραφήσεις του Αιώνα" της ΜΙΝΟΣ-ΕΜΙ. Το 1973-74 συμμετέχει στον δίσκο "ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕ" των Μάνου Λοΐζου και Δημήτρη Χριστοδούλου, στον "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ" των Απόστολου Καλδάρα και Λεύτερη Παπαδόπουλου, στην "ΟΔΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ" των Γιάννη Σπανού και Λεύτερη Παπαδόπουλου. Το 1975 ηχογραφεί τον πρώτο της προσωπικό δίσκο, τα "12 ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ", με την "Δημητρούλα" να κατακτά τις προτιμήσεις του κοινού. Η περίοδος αυτή συμπίπτει με τη μεταπολίτευση και βρίσκει την Χάρις Αλεξίου να τραγουδά μπαλάντες, λαϊκά και έντεχνα, δημοτικά και ρεμπέτικα, ενώ εμφανίζεται σε μπουάτ της Πλάκας, ανοίγοντας το δρόμο σε ένα νέο τρόπο παρουσίασης τραγουδιών, τελείως διαφορετικό από τη συμβατική λογική των νυχτερινών κέντρων. Το 1979 ηχογραφεί "ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ" των Λοΐζου και Ρασούλη, το 1980 τραγουδά με τη Δήμητρα Γαλάνη "ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΘΕΣΙΝΗΣ ΜΕΡΑΣ", το 1983 "ΤΑ ΤΣΙΛΙΚΑ", το 1986 συνεργάζεται με τον Θ. Μικρούτσικο στο δίσκο "Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΖΑΛΗ". Το 1987 ανατέλλει ο ΣΕΙΡΙΟΣ και ο Μάνος Χατζιδάκις την καλεί να δώσει ένα ρεσιτάλ με ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, τη σκηνοθετεί και στη συνέχεια διευθύνει τη δουλειά αυτή στο στούντιο. Η δεκαετία του ’90 ανοίγει με τη δεύτερη δισκογραφική της συνεργασία με το Θ. Μικρούτσικο, στο άλμπουμ "ΚΡΑΤΑΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΗ Η ΚΟΛΟΝΙΑ" και στίχους της Λ. Νικολακοπούλου. Είναι τότε που διοργανώνεται στο στάδιο Ειρήνης και Φιλίας η συναυλία - γιορτή για τα 20 χρόνια της στο τραγούδι και καταγράφεται σαν μια από τις σημαντικότερες συναυλίες της δεκαετίας. Το 1991 ηχογραφεί το δίσκο με τίτλο "Η ΑΛΕ-ΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΧΑΤΖΗ", ενώ όλο αυτό το διάστημα εμφανίζεται σε συναυλίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το 1992, χρονιά που εμφανίζεται στο ΡΟΔΟΝ, ηχογραφεί το "ΔΙ' ΕΥΧΩΝ" των Ν. Αντύπα και Λ. Νικολακοπούλου το οποίο κυκλοφορεί στο εξωτερικό και σημειώνει τεράστια επιτυχία. Το 1994 ακολουθεί το "ΕΙ!" των Αντύπα, Παπαδόπουλου, Δαβαράκη, το 1995 η "ΟΔΟΣ ΝΕΦΕΛΗΣ", που περιλαμβάνει αποκλειστικά τραγούδια γραμμένα από την ίδια την Χαρούλα, το 1996 το "ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ", το 1997 το "ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ". Η αστείρευτη έμπνευσή της μας δίνει το 1998 το δεύτερο δίσκο με τραγούδια γραμμένα από την ίδια που είναι "ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ". Τον Σεπτέμβριο του 2000 ερμηνεύει αγαπημένα της τραγούδια μόνο με πιάνο και φωνή, στο δίσκο "ΨΙΘΥΡΟΙ", και την ίδια χρονιά ιδρύει την δική της δισκογραφική εταιρεία, την "ΕΣΤΙΑ", από την οποία τον Δεκέμβριο κυκλοφορεί το άλμπουμ με τίτλο "ΠΑΡΑζΕΝΟ ΦΩΣ" όπου ξανασυναντιέται με τους μεγάλους δημιουργούς που σηματοδότησαν την πολύχρονη καριέρα της. Το 2002 είναι μια ακόμη δημιουργική χρονιά. Εμφανίζεται στη νέα μουσική σκηνή Cine Κεραμεικός. Μαζί της ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας και νεώτεροι καλλιτέχνες. Κυκλοφορεί το Cine ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ UVE. Τον Σεπτέμβριο του 2003 κυκλοφορεί η νέα δισκογραφική δουλειά της Χάρις Αλεξίου με τίτλο "Ως την Ακρη του Ουρανού σου", περιλαμβάνει 13 τραγούδια. Τέσσερα από αυτά έγραψε η ίδια. Συμμετέχουν δημιουργοί όπως ο Αντώνης Βαρδής, ο Γιώργος Θεοφάνους, ο Μανώλης Φάμελλος, οι "Εκείνος + Εκείνος”, ο Τάσος Βογιατζής, ο Σόλωνας Αποστολάκης, ο Μάκης Σεβίλογλου, ο Παναγιώτης Γιατράκος και η Σοφία Αργυροπούλου, ενώ δύο τραγούδια μοιράζεται ερμηνευτικά με τον Γιάννη Κότσιρα και τον Φίλιππο Πλιάτσικα από τους ΠΥΞ ΛΑΞ, αντίστοιχα. Πρόκειται για δουλειά που χαρακτηρίζεται από ποικιλομορφία, καθώς συγκεντρώνει λαϊκά ακούσματα, μπαλάντες αλλά και σύγχρονες δημιουργίες, συγκλίνοντας όμως σε ενιαία ηχητική γραμμή. Από την Ελλάδα ως την Αυστραλία, από τη Ρωσία ως την Αφρική, από την Ευρώπη ως την Αμερική και την Ιαπωνία, η Χάρις Αλεξίου τραγουδά και "ταξιδεύει" με τη φωνή της το αίσθημα του ελληνικού τραγουδιού. Η ίδια άλλωστε, πιστεύει ότι το ελληνικό τραγούδι μέσα από τους ποιητές και τους μουσουργούς του, την οδήγησε να αγαπήσει και να κατανοήσει βαθύτερα τον πολιτισμό και την ιστορία του τόπου της. | el |
dc.description | ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΑΜΕΛΛΟΣ. Ο Μανώλης Φάμελλος γεννήθηκε στην Αθήνα, μεγάλωσε όμως στη Θεσσαλονίκη. Συμμετείχε σε πολλά τοπικά συγκροτήματα έως το 1993 οπότε και κυκλοφόρησε από το νεογέννητο τότε δισκογραφικό τμήμα του Μύλου το πρώτο LP των "Ποδηλατών". Ακολούθησαν άλλοι δύο δίσκοι, "Το Πάρκο των Σκύλων", "Μαύρη Αγάπη" και πολλές συναυλίες, που έκαναν ιδιαίτερα γνωστό το συγκρότημα για τον ξεχωριστό ηλεκτρακουστικό του ήχο. Διατηρώντας τον βασικό πυρήνα των συνεργατών του ο Μανώλης Φάμελλος κυκλοφόρησε τον πρώτο του προσωπικό του δίσκο "Καθώς Μικραίνει η Μέρα" την Ανοιξη του 1999 και τον αμέσως επόμενο χρόνο το "Η Ευτυχία Είναι Αυτό", album που κατά γενική ομολογία θεωρήθηκε ένα από τα καλύτερα για το 2000. Στο διάστημα 2000-01 δραστηριοποιείται στον ευρύτερο χώρο της δισκογραφίας ως συνθέτης, παραγωγός αλλά και ενορχηστρωτής με την ομάδα του, έχοντας συνεργαστεί ανάμεσα σε άλλους με τους Γ. Νταλάρα και Ν. Πορτοκάλογλου αλλά και γνωστούς ξένους καλλιτέχνες όπως οι Walkabouts και ο Mark Eitzel. Το Φθινόπωρο του 2001 ο Μανώλης Φάμελλος ξάφνιασε με την παρουσίαση στο Γκάζι των Λυρικών του Μίκη Θεοδωράκη, σε ποίηση του Τ. Λειβαδίτη, καθώς διασκεύασε και απέδωσε σε νέο κλίμα τον κύκλο των τραγουδιών του συνθέτη. Η συνεργασία με τον Μίκη Θεοδωράκη επαναλήφθηκε το καλοκαίρι του 2002 με την ενορχήστρωση και παρουσίαση του έργου του μουσικοσυνθέτη "Ο Ήλιος και ο Χρόνος", με ερμηνευτές τον Γιάννη Κότσιρα και τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου. Τον Φεβρουάριο του 2003 κυκλοφόρησε η τελευταία του δισκογραφική δουλειά με τίτλο "Μια Πολιτεία στο Βυθό", αποτελούμενη από δέκα τραγούδια, σε δύο από τα οποία συμμετέχουν ο Νίκος Πορτοκάλογλου και η Δήμητρα Γαλάνη. Τον Ιανουάριο του 2004 ολοκληρώνει την παραγωγή στον πρώτο προσωπικό δίσκο του Στάθη Δρογώση, με τίτλο "Ο Χειμώνας Δε θα ’ρθει", στον οποίο συμμετέχει επίσης ως ενορχηστρωτής και συν- Στιχουργός. | el |
dc.relation.ispartof | 17ο Φεστιβάλ Δήμου Βύρωνα “Στη σκιά των βράχων”, 2004 | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ελληνική μουσική | el |
dc.subject | Έλληνες καλλιτέχνες | el |
dc.subject | Συναυλίες | el |
dc.title | Χάρις Αλεξίου – Μανώλης Φάμελλος | el |
dc.type | Εκδήλωση | el |
dc.type.genre | Συναυλία | el |
dc.contributor.institution | Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα | el |
dc.contributor.participant | Αλεξίου, Χάρις | |
dc.contributor.participant | Φάμελλος, Μανώλης |